45 KILLS WORLD RECORD – TEEQZY VS SQUAD ( FORTNITE BATTLE ROYALE GAMEPLAY SOLO VS. SQUAD )

45 KILLS WORLD RECORD –  TEEQZY VS SQUAD ( FORTNITE BATTLE ROYALE GAMEPLAY SOLO VS. SQUAD )


I did it Toxmix as i said tutoraise yeah i had 6 kills Lepipiou i knocked 2.. i knocked down 4 the 2 that i rushed in the construction and killed 2 women very quiet… yeah no problem *it is boring* yeah ofc hey what’s up *your in 54hz ?* no 240hz *where in Belgium?* Bruxelle *you have something..* what ? *what’s your kill record ?* 36 is he here ? c’mon I heard him near me wtf oh he’s here, yeah he was here so told you he was near me no no it’s not wars Lempil.. 3 shot another one ? what’s that shotgun lol wtf is that shotgun luckily they were no-good i saw better shotgun, but this one.. no i didn’t hit him ? *you’re tired today* idk it’s the shotgun bro but what, c’mon what’s that I don’t have shield that stresses me i’ll ban him bro ban for 1h cause.. you’re annoying c’mon for sure idk where’s the chest difficult i don’t play PUBG Maxime i may have 15h playing yeah dude so… it depends you can get 20 kills it depends on rounds really Maxime ? I don’t like PUBG.. i don’t like it so yeah *show your graphics setting* c’mon there is a dude he’s here thought he was on Tilted well Maxime that’s nice someone right there, no 2 those noobs no never dude the news shotguns I don’t use them see dude, 50 new shotgun, i won’t use them it’s trash *animals on this game* yeah only noobs *you have shortcuts on mouse?* wheel for the built left click for the map down button for my aim thanks for your.. Julaute *play with double pump* nope i think it’s bullshit but it’s my opinion only I think it’s uttermost *you advice that* yeah because i play with it so yeah it’s like it’s a preference Presse, but you won’t get stronger playing with C13 i don’t have it 56 and, someone at 87 here we go i see them launch pad right here, so perfect because I’m going to move there then I’m going to kill those and then they’ll kill me damn.. I rush them idc really don’t care damn i really s*ck.. okey didn’t hit i knew it… *….* nope c’mon he pisses me off i rush crap thanks for your sub, I appreciate and welcome bro thanks really i appreciate go up c’mon, sh*t i don’t have construction ok they will rush with launch pad damn… i’m dead no construction i’m dead what’s you’re doing ?? thanks for your sub i appreciate it thanks dude i appreciate ok guys, i will remove the music c’mon i don’t have material i’m getting hot here guys, so insane so insane I’m stressing guys, i’m stressed ! guys, I’m sweaty, really stressed my hands are shaking ! guys my hands are shaking ! so my hands are shaking unbelievable unbelievable guys ! the record guys, 13 kills only to 40 my hands are shaking guys reallyn i’m scared so yeah i see dudes there omg my hands guys it’s insane, in this round there were no noobs guys mustn’t say they are, so heavy they were damn… *don’t read the chat* yeah yeah guys i won’t we are 500 guys so insane 2 guys c’mon they s*ck hard guys i feel sick, cause I stress so much i feel like throwing up guys so stressed guys so stressed i want to vomit c’mon no GUYS ! IT’S THE WORLD RECORD ! oh guys guys guys ! it’s the world record no they are coward coward oh i’m dead guys damn guys i can’t guys, it’s too much stress for me *he died because of a fatal fall* where is he? c’mon i don’t have shield now *SKY BASE SKY BASE SKY BASE* where is he ? i don’t see the sky bas.. oh yeah c’mon nooo i won’t get the kills guys woow, 43 KILLS WORLD RECORD 43 KILLS GUYS ! LETS GO

24 Replies to “45 KILLS WORLD RECORD – TEEQZY VS SQUAD ( FORTNITE BATTLE ROYALE GAMEPLAY SOLO VS. SQUAD )”

  1. Abonné : C'est quoi ton record de Kill ?
    Teeqzy : 36
    Apres la game
    Teeqzy : ouuu 43 kills world record !!! 😂😂😂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *